Gameday

Då var det lördag. Godmorgon! Ännu en grymt tidigt morgon... det är tur man är morgonpigg! Lillemans hosta spökar från och till hela nätterna. Humör och tålamod testas verkligen också emellanåt när kaos utbryter under så tidiga timmar. Elias kissade inte bara ner mattan på toaletten utan lämnade en pöl i hallen och bjöd på en i sovrummet! Jag förstår varför han låg och vred på sig och vaknade så tidigt. Djupa andetag och gilla läget...
 
Det är lördag och matchdag och idag står Lund för motståndet. Jag längtar till matchstart! Kl 14.15 går första serven så kom ihåg att skänka oss en tanke då! Känner mig verkligen på hugget för träningarna i veckan har gått riktigt bra och vi har haft kul! Viktigt att vi tar med oss det till Lund idag och visar var skåpet ska stå! 
 
Ikväll ser jag fram emot en trevlig middag och viiiiin med min älskade kusin som jag inte träffat på länge! <3

Det kommer bli en bra lördag detta! 
 
Ciao
 
 
Kommentera inlägget här: